09 December 2013

I've grown up.

Nurshuhadah binti Zuhaidi.
Tahun depan angka meningkat ke angka 17.

Tanggungjawab besar.
Amanah.
Dan yang paling penting.
Esspiyyeemmm :O

Ohmai.
Haha. 

Itulah kehidupan.
Manusia membesar. Menjadi lebih matang.
Makin bertambah usia, makin banyak juga dosa.
Uhuk. Uhuk.

#BalingBalik. Oh ya, trip ke Beijing :)
Fatimah Zahra.
Dah besar dah aku. Dah sampai ke Beijing dah.
Hm.


#BalingBalik. Dinner pengawas.
Form 2.
Dan..

#BalingBalik. Her, Aiesya Sofea.
Gambar waktu akhir tahun form 1.
Haha.
Kenangan jatuh motor pun ada.


#BalingBalik. Gambar ni waktu Form 2.


#BalingBalik. Kenangan. Dorm 15. Dari aku Form 1 sampai Form 2.
Dua tahun. Banyak kenangan.
Membesar bersama.
Dan dari sini aku belajar menjadi matang.

#BalingBalik. Kak Anis. Wan Anis Humaira.
Dah ada kat Rusia dah sekarang :D
Aku?

#BalingBalik. Gambar 2 Perdana.
Suka duka bersama :)

#BalingBalik. Rajinyyaa kami. Ahaks.
Kami comel.
Kami gila gila.
Kami rajin.
Kami baik. 
okay dah -_-

#BalingBalik. Ampaian :) Haha.
Gambar form 1 jugak.

#BalingBalik. Kenangan waktu Form 1.
Oh cepatnya masa berlalu -.-

Dan sekarang. Aku membesar.
17 dah tahun depan.
Alhamdulillah, menjawat jawatan sbg Timb Ketua Pelajar.
Semoga Allah mempermudahkan urusan.
Amin.

No comments: